میبـــــدنگـار

می نگـارد از کهـن شهر کـویر

میبـــــدنگـار

می نگـارد از کهـن شهر کـویر

میبـــــدنگـار

میبــــدنگـار از رویدادهای مرتبط با کهن شهر کویر و مردمانش می نگارد...

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

به گزارش میبدنگار پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان میبد روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم میبد برگزار شد. نتایج نهایی این انتخابات و ترکیب جدید شورای پنجم حکایت از نه بزرگ مردم میبد به شورای چهارم این شهر را دارد.

⇦ اعضای اصلی:
۱-علیرضا آقایی میبدی با ۱۰۹۷۷ رای
۲-خانم انسیه فلاح یخدانی با ۸۸۸۱ رای
۳-علیرضا آزادمنش با ۷۴۷۷ رای
۴- صفرعلی دهقانی شورکی با ۶۵۲۰ رای
۵- مجید زارعی با ۶۳۷۰ رای
۶- حسینعلی فلاح با ۶۱۳۳رای
۷- محمدرضا هدایی با ۶۱۲۲ رای

⇦ اعضای علی البدل:
۱- محمدجواد کارگرشورکی ۵۲۵۹ رای
۲- نایب علی خلیلی با ۵۲۳۱ رای
۳- حمیدباقرزاده با ۵۰۵۸ رای
۴- غلام رضا برزگری فیروزآبادی با ۴۷۸۲ رای

در #انتخابات_شورای_شهر_میبد شاید یکی از مهم‌ترین دلایل رویگردانی میبدی‌ها از اعضای شورای چهارم، عدم شفافیت عملکرد شورا و روابط‌عمومی به شدت ضعیف آن بود.
🔸به منتخبان شورای پنجم میبد پیشنهاد می‌شود، برای عدم تکرار این خطای بزرگ، در قدم اول گروه‌ تلگرامی خودشان را تا ۴سال آینده برقرار و زنده نگه‌دارند تا پل ارتباطیِ آزادی برای تماس دوطرفه با مردم در فضای مجازی باشد.
همچنین نگاهشان را نسبت به رسانه‌های‌‌میبد از "وسیله‌ای برای تبلیغات در دوران انتخابات" به "نمایشگری برای شناسایی و رصد مشکلات" تغییر دهند.
در قدم دوم و برای ارتباط نزدیک و حقیقی با مردم و رصد مشکلات شهری، حضوری مستمر و فعالانه در تمام نقاط شهر داشته باشند ‌و در دسترس‌بودن را فراموش نکنند، چرا که میبدی‌ها نشان دادند به کسی چک سفید امضا نمی‌دهند.

✅ ما مردم میبد هم باید به یاد داشته‌باشیم که کارمان با رأی‌دادن به اتمام نرسیده است، بلکه تازه شروع شده است. باید برای شهری بهتر در همه‌ی زمینه ها، با منتخبان شورای شهرمان در ارتباط باشیم و مطالباتمان را از آن‌ها بخواهیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی