میبـــــدنگـار

می نگـارد از کهـن شهر کـویر

میبـــــدنگـار

می نگـارد از کهـن شهر کـویر

میبـــــدنگـار

میبــــدنگـار از رویدادهای مرتبط با کهن شهر کویر و مردمانش می نگارد...

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میبد در تماس تلفنی با "میبـــدنگـار" اظهار داشت: با توجه به اجرای رفوژ میانی خیابان امام میبد و مسدود شدن مسیر تردد خودروهای آتش نشانی، تصمیم بر آن شد که راهبندی اختصاصی در مقابل ایستگاه شماره1 آتش نشانی اجرا شود تا مسیر تردد خودروهای این ایستگاه طبق روال قبل باقی مانده و از طولانی تر شدن آن جلوگیری شود.

محمود دهقانی میبدی اضافه کرد: پیمانکارانی در این خصوص به ما مراجعه کردند که به دلیل مبالغ بسیار بالایی که پیشنهاد دادند (بیش از چهل میلیون تومان!)؛ قرار بر آن شد تا راهبند، توسط مجموعه خودمان طراحی و اجرا شود.

جـلال دهقـانی، فرمانده شیفت1 این ایستگاه که طراحی و نظارت بر اجرای این راهبند به عهده او بود، گفت: طراحی این راهبند به نوعی انجام گرفت تا علاوه بر سهولت باز و بسته کردن آن، نمای رفوژ میانی خیابان امام حفظ شود.

وی ادامه داد: این راهبند به صورت کشویی طراحی شده که امکان مکانیزه کردن آن در آینده وجود دارد. وی همچنین هزینه ی مصالح و اجرای این راهبند را کمتر از یک میلیون و چهارصدهزارتومان اعلام کرد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی