میبـــــدنگـار

می نگـارد از کهـن شهر کـویر

میبـــــدنگـار

می نگـارد از کهـن شهر کـویر

میبـــــدنگـار

میبــــدنگـار از رویدادهای مرتبط با کهن شهر کویر و مردمانش می نگارد...

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰


به گزارش وبلاگ "میبـــدنگـار" تئاتر «دهانی پر از کلاغ» کاری از گروه تئاتر جوان شهرستان میبــد، به کارگردانی جعفرجعفرزاده و نویسندگی جمشیدخانیان و همچنین نقش آفرینی علیرضا سیفیان و جعفرجعفرزاده روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش با همکاری انجمن نمایش میبد، گروه هنری یاس میبد، اداره فرهنگ و ارشاد میبد و شهرداری میبد از فردا شب20شهریور به مدت 8شب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میبد به اجرا در خواهد آمد.

در تماس تلفنی با کارگردان این نمایش، زمان اجرای این نمایش از 20تا27 شهریور هر شب ساعت 20:30 عنوان شد. جعفرزاده در ادامه اضافه کرد: نمایش راجع به دو برادری است که بعد از گذشت سالها از پایان دوران جنگ، در ناکجاآبادی همدیگر را ملاقات می کنند.

علاقه مندان جهت تهیه بلیط می توانند به موسسه تبلیغات گل نرگس و یا گیشه سالن اجرای این نمایش مراجعه کنند.


این نمایش در مردادماه سال جاری به دومین جشنواره تئاتر جوان سوره ماه استان یزد راه یافت که «علیرضا سیفیان» یکی از بازیگران این نمایش توانست مقام سوم بازیگری مرد را در این جشنواره به خود اختصاص دهد.

  • ۹۴/۰۶/۱۹
  • میبـــدنگـار

تئاترمیبد

دهانی پر از کلاغ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی